منتديات بودى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكبر منتدى للاستمتاع

ادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير

Admin
    Admin
    مؤسس الموقع
    مؤسس الموقع

المساهمات : 62

ادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير Empty ادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير

مُساهمة  Admin الأربعاء أغسطس 11, 2010 1:08 pm

بسم اللة الرحمن الرحيم مش هطول عليكم بس فى الانجاز اسهل حاجة انك تجمع فلوس حد يقلى ازاى يلا انت اهبل ادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير 47اقولو الحل بسيط جدا اولا يكون معاك ايميل ريبورن 120 وتخش ارض السكند وتلم لو لمتلك فى اليوم 20 هيتباعو ب 2 مليون فى الشهر 60 مليون انا عن نفسى بجمع من 30 الى 35 خلال ساعة ونص بعد الفجر دة احسن وقت يعنى فى الشهر 100 مليون تقريبا ثانيا حد يقلى انا مش ريبورن بص هتروح المين كاف بتاع التاون وتحفر بس مش فى اى حتة يا معلمادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير He انت هتفحر ولو طلعت طوب من اللى ملهوش لزمة كتير وبسرعة يباة المكان دة وحش تنقل مكان تانى لحد ما تيجى تحفر متلاقيش حاجة انت كدة واقف صح خليك واقف وهتلاقى حجارة من الغالية كتيييييير واللة انا مجربها ودى اسهل طريقة دول الحاجتين اللى بجيب بيهم فلوس جربو مش هتندمو واللة وهتظبطو الاسطفة عشان محدش يجى و ادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير 9 يا رب اكون افتكمادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير 22 ادخل واظبط اصتفك وهيبقا معاك فلوس كتير Mdr ياريت الموضوع ميتلغيش

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 11:01 pm